Försökte plugga med min hund idag...

2011-09-27 | 15:34:58



... och ska jag vara ärlig så gick det inte så värst jättebra... Han blev bara tjurig när jag bad honom hjälpa mig med läxorna, och sen försöka han döda alla mina böcker... Ja, exakt så var det. Tillslut pallade han inte mer, så då dissade han mig och där låg jag kvar alldeles ensam på min fluffiga matta, och fick ta tag i mina dumma läxor alldeles själv... Trevlig hund man har, verkligen...
Meeeen naaajö, min söte fuffepuffe är så sööööt i alla fall! :3 Lille snuffe hunden, hoho! ♥

Asså jag är trött, okej? Haha, det märks verkligen inte va? ;) Nej men nu är jag faktiskt klar med alla mina läxor, förutom med fysiken som jag glömde i skolan.. Smart Esmeralda, smart!

Okej, det är nog inte så roligt att läsa om mina läxor, haha, så det är väl bäst att asvluta här då innan det går helt åt pipsvängen! ;)
Nej men hej med er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback