Ett-Ett

2011-09-11 | 15:04:35

Bild från 2006.
Haha, då var vi inte gammla inte! Titta bara så söta vi va! ♥
För er som inte känner igen mig, så står jag trea från höger, haha!


Andra slutspelsmatchen idag. Vi mötte Eskilstuna United, och det blev 1-1. Egentligen så vann vi med 1-0, eftersom deras mål egentligen skulle varit ogilltigt, pågrund av en straff som skytten tog retur på. Vilket man inte får göra dårå. Men aja, vi ska vara riktigt nöjda, för jag tycker vi spelade as bra, och vi gav dom verkligen en match! :) Riktigt bra brudar!

Kom nyss hem från Backavallen för andra gången idag. Hann med och kolla på A-lagets andra halvlek, och dom vann tillslut med 1-0. För er som vill veta!

Det är trist väder och jag är helt slut, så jag tror nog att jag ska peta in The Sims skivan och nörda lite. Blir nog bra det.
Ha det gött!

Linn Andersson

hahah fett gulliga ni va! :DDDD

2011-09-11 @ 16:51:54
URL: http://xpeeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback