And it goes like this

2011-09-07 | 16:59:47

Bild från i sommras.

Hej på er!
Känner mig jättetråkig som inte bloggar så mycket längre! Men jag tror inte det är så intressant att läsa om mina dagar nu när skolan är igång? Liksom hur kul är det att läsa om skola, läxor, träning, skola, läxor, träning... Haha! Men jag ska försöka göra mitt bästa och hålla bloggen uppdaterad så mycket som det går! :)

Annars då? Jo, jag kan ju säga att vädret inte har varit det bästa idag. Ganska så likt det på bilden faktiskt. Blött med andra ord! Gud vad det har regnat, haha! Förmiddagen spenderades i alla fall nere på Backavallen där det var uttagning till skolans fotbollslag. Kunde inte vara med och köra själv, eftersom jag fortfarande är förkyld... Men som sagt så satt jag och kollade. Kallt och blött var det, men det var nog värre för dom som sprang omkring på plan i bara t-shirt och shorts, haha!

Nu har det i alla fall slutat regna, så snart ska jag äta lite innan jag drar ner till Backavallen för andra gången idag och tittar på min egna träning.

Det var väl allt för nu, ciaaaaaaao!
Mattis

sv; och den ända som kommenterar? Jag vet typ två av mina läsare som kommenterar ganska regelbundet ;D

2011-09-07 @ 18:12:08
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback