29 oktober

2011-09-29 | 19:51:07

Bilden är fotade med HTC Sensation och redigerad i appen LittlePhoto, för er som är nyfikna! ;)

Där har ni en bild på dagens klädsel. Skolfoto idag, i alla fall med Kamratstödjarna. Imorn är det med klassen som gäller, direkt på morgonen. Kul att ha ett skolfoto med mörka ringar under ögonen där man ser lite halft drogad ut, men vad ska man göra?

Annars så kan jag ju berätta att jag nästan svimmade på idrotten idag. Eller svimmade vet jag inte riktigt, men när vi var ute och sprang i spåret så började jag först må jätteilla, och sen började det svartna för ögonen... Stannade till och då blev jag sjukt yr också. Försökte ändå jogga hela vägen tillbaka till skolan, men fy fan vad dåligt jag mådde! Så jag hoppade över dagens fotbollsträning, och jag mår fortfarande inte så bra... :/ Tror det berodde på att jag knappt druckit nånting idag, men det kan ju ha varit vad som helst... Aja, mår i alla fall bättre än förut, så det är väl bra antar jag.

Nu ska jag plugga in orden vi har till svenska läxa imorn, och sen ska jag kolla på Robinson.
Ha en fin kväll, hoho!

Update: Skoja bara, det är ju ingen Robinson idag, haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback