Movie time

2011-10-17 | 12:27:41


Google bilder.

Hemma från skolan idag. Hade sjukt ont i huvudet igår kväll, och det blev inte bättre efter en hel natts sömn, utan jag vaknade upp med samma, dumma huvudvärk. Så ja, idag är jag hemma och tar det lugnt och hoppas att jag mår bättre tills imorn!

Än så länge har jag hunnit kolla på en av dom filmerna ni ser ovanför, nämnligen I am number four. Den var faktiskt bra! Hoppas verkligen det kommer en tvåa, för som den här slutade så tycker jag faktiskt att dom borde göra en till film, haha! ;)
Dumma Mig ska jag kolla på sen också, hihi! :] Älskar den, särskilt lilla Agnes! ♥

Kan inte sluta skratta åt henne, haha!

Så ja, det är väl i soffan som jag kommer hålla tilld en största delen av dagen! Ni får ha det så bra så länge! :)
Hej!

Mathilda

I am Number Four ÄGER!!! :D

2011-10-17 @ 20:35:13
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback