Tredje pris i Photography Masters Cup!

2011-10-24 | 16:00:57


Imorse kom pappa in och berättade att han hade anmält mig till en stor fototävling för ganska längesen. Man kunde anmäla sig till olika ketegorier, och han hade anmält min bild till kategorin Siluetter. Det bästa med det hela var att han sa att jag hade kommit trea! Av flera tusen deltagande (nästan bara vuxna), så kom jag trea!! :D
National Geographic och Kodak bl.a var jury, och dom röstade liksom fram min bild som den tredje bästa! :')
Fatta vad glad jag blev, haha! :D ♥
Som pris så publiceras min bild (och dom andra finalisternas såklart) i tidningen The Photo Paper.

Haha, så hela morgonen gick jag runt med ett stort leende på läpparna! Så sjukt kul, är lite stolt faktiskt om jag ska vara helt ärlig, haha... :3

Bilden som jag vann tredjepriset med är den ni ser här ovanför. Den föreställer en fiskare som klättrar i masterna på dom kinesiska fiske näten som vi såg när vi var i Indien.

För att se min bild och dom andra vinnarna så kan ni klicka här.

Kommer nog leva med det här ett tag tror jag, haha... :')

Fanny

Grattiiiis! :D vad roligt! ;)

2011-10-24 @ 17:42:13
Emelie

Stort grattis :D

2011-10-24 @ 18:16:58
URL: http://essberg.blogg.se/
hannah

grattis! :)

2011-10-24 @ 18:49:19
URL: http://haannahp.blogg.se/
elin törnqvist

Grattis, vad bra du är! Kram

2011-10-24 @ 20:49:50
olivia

vet inte om du vet vem jag är, men kollat på typ 2 av era matcher, är kompis med geena ;)

följer din blogg och den är asbra! och grattis :D

2011-10-24 @ 20:52:40
URL: http://oliviiab.blogg.se/
olivia

olivia berglund här ja haha :)

2011-10-24 @ 21:10:37
URL: http://oliviiab.blogg.se/
Farfar

Grattis, Esmeralda! Jag har bara väntat på att Du skulle visa Din skicklighet för en större krets osså går Du och vinner pris!!! Har man vunnit ett pris kan ju det vara något av en dörröppnare (eller skall det vara slut-öppnare i Ditt fall) så nu väntar jag på att det ramlar in flera priser.

Bamsekram på Dig!!

2011-11-07 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback