Tema träning

2011-10-23 | 14:16:28

Har knappt några nya bilder, så här har ni någon random jag plockade fram ur en mapp från våren 2011.
Okej, där ljög jag... Jag har faktiskt några nya bilder, men dom ligger fortfarande i kameran, hehe... Om ni har tur kanske jag lägger upp några sen, hoho! :)


Hej på er!
Riktigt fin höstdag idag faktiskt! Solen skiner och det är sådär alldeles lagom kyligt ute! Men här tar vi inte vara på solljuset inte, för den här söndagen spenderas för det mesta innomhus. Inne i Duveholmshallen rättare sagt. För där har vi nämnligen kört årets första tema träning! :) För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att man tränar fyra gånger, ungefär varannan månad. Dom som tränarna då tycker är bäst eller vad man ska säga, plockas vidare till ett läger i Halmstad, och därifrån kan sedan dom bästa gå vidare och få köra i Sörmlandslaget! Ungefär så i alla fall! :)
Dagens träning var as rolig faktiskt! Det gick ganska bra också, och då blir det ju ännu roligare! :)

Nu sitter jag här hemma och har precis ätit, men ska strax åka ner till Duve igen för att kolla på 98:ornas tema träning! :)

Var väl allt jag hade för nu! Ha det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback