No problema

2011-10-01 | 17:39:05


Fick nyss reda på att Eskilstuna United vann över Vingåker med 14-0... Dom fegisarna hade toppat laget, bara för att dom visste att om vi vann med mera mål än dom imorn, så skulle vi komma etta i serien. Men det visar ju bara vilket hot vi utgör, haha! ;) Om vi ska vinna serien nu måste vi krossa Assyriska med 17-0. HAHA, ingen press där inte, sjutton mål är ju inga problem! Typ, haha... Nej men vi kommer i alla fall som bäst tvåa och som sämst trea, men jag ser det som en första plats i alla fall, eftersom vi bara förlorat en enda match i hela serien och bara släppt in ett mål i A-slutspelet. Sjukt vilket lyft vi gjort det här året alltså! Så vad som än händer imorgon så kommer jag vara nöjd ändå.
Men vi kommer såklart gå för att vinna! Med 17-0 också, haha! ;D

Annars så har jag för det mesta varit nere på Backavallen idag. Först kollade jag på 99:ornas match tillsammans med Linnea, Belli och Andrea, och sen gick vi för att kolla på A-lags matchen. :)

Mycket mer än så har faktiskt inte hänt idag. Var i och för sig ute och fotade imorse, och hade tänkt redigera bilderna nu, så då kommer väl upp här såsmåning om. :)
Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback