Libero

2011-10-13 | 09:06:40


Morrn morrn på er!
Har sovmorgon till halv tio idag, vadå nice liksom? Så om en kvart ungefär hade jag tänkt cykla mina två kvarter upp till skolan, för att börja dagen med film på spanska lektionen! Gud så soft morgon, eller vadå? :)
Men sen så har vi ju bad på idrotten också, vilket är mindre kul... Men aja, man överlever hoppas jag!

Hann inte blogga nånting igår som ni kanske märkte, men det var för att jag hade fullt upp med att fixa inför Lilla Fotbollsgalan som var på Linden igår! Ska jag vara ärlig så var det inte lika kul som förra året, men det dög! :) Världsmästaren i bolltrix var där! Hoho, han va typ bra! :3 Okej, han var awesome!
Och sen så fick ju fyra i vårat lag pris också! Grattis tjejer! ♥ Stoltast måste nog Lelle Blöjan Westerlund vara, som fick pris för årets blöja! Haha!

Och så fick jag ju mitt objektiv igår också! :D Det som är på den sjukt coola bilden ovanför, hoho! Har inte hunnit prova det så jättemycket, men än så länge verkar det helt okej! :)

Nu ska jag bara göra mig i ordning det sista innan jag hojar till skolan. 
Ha en bra dag! ;)

HANNA

Lägg upp massa bilder med nya objektivet sen?! :)

2011-10-13 @ 18:44:34
Mathilda

sv; det var därför jag fottade den ;)

2011-10-13 @ 19:54:49
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback