Fredag, 16:14

2011-10-14 | 16:16:12

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
Samma bild. Två olika redigeringar.


Det ekar något mellan inläggen tycker jag, men jag gör så gott jag kan! :)
Idag är det i alla fall fredag = helg= sjukt skönt! Veckorna går jättesnabbt nu för tiden. Lite för snabbt faktiskt. Det är ju knappt så man hinner med att ens tänka att det är måndag förän veckan är över.

Men aja. Idag skulle jag egentligen varit med Fanny. Vi hade tänkt att gå och fota och lite sånt i det fina vädret! Men efter dagens idrottslektion som bestod av ett besök i badhuset så mår jag inte alls bra... Har jätteont i halsen och känner mig sjukt seg... Hoppas bara inte att jag blivit smittad av min mamma och bror. Dom var sjuka i ungefär en vecka, och det har jag inte alls tid med! Så ja, istället för att träffa Fanny så stannar jag hemma och tar det lugnt istället. Funderar på om jag ska ut på tomten och prova det nya objektivet lite ändå, men vet inte om jag orkar... Aja, får se hur det blir med den saken.

Har inte så mycket mer att berätta, så vi hörs väl!

Fatima ♥

SV» Tyvärr inte, har bara ridit honom en gång. Haha! Jag brukar rida Hela annars, Hugo är som sagt ganska busig och jag är ingen van ryttare, jag har bara precis börjat rida lite smått, har två vänner som har sina hästar i samma stall ;) Men jag har bilder när jag rider Hela som jag kan slänga upp om du vill se :)?

2011-10-15 @ 09:30:44
URL: http://fatimaplace.com
MALINSBILDER.SE

åh, va fin bloggdesign du har! :D

2011-10-15 @ 11:35:45
URL: http://malinsbilder.se/
HANNA

sv: amen precis !

2011-10-15 @ 12:03:30
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback