En lördag i Mariefred

2011-10-29 | 18:57:35


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Som rubriken lyder så har vi varit i Mariefred nästan hela dagen. Lillebror skulle spela innebandymatch där, så innan själva matchen började så åkte jag och pappa och fotade lite vid Gripsholmsslott som bara låg en liten bit därifrån. Blev nästan inga bra bilder alls, men här ovanför ser ni i alla fall tre av dom. Fotade ännu mer bilder sen när jag kom hem och dom håller jag på att redigera nu, så jag kanske laddar upp några av dom sen. :)

Och för er som ville veta så slutade brorsans match 10-4 till KIB. Grabbarna spelade sjukt bra idag, så den här vinsten förtjänade dom! :)

Resten av kvällen går nog åt till att redigera bilder som sagt och åt att sitta framför tvn och moffa godis och läsk, hihi! :3
Hoppas ni får en bra lördagskväll! ;) Ciao!

PS://En grej som jag tänkte på bara... Är det nånting speciellt ni vill läsa om? Är det nånting ni tycker att jag bloggar för mycket eller för lite om? Kommentera, 'cause I wanna know! :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback