Den randiga boken

2011-10-25 | 15:36:08


Ända sen jag kom hem för ca. 2 timmar sedan har jag suttit med näsan nertryckt i våran kära Hem- och konsumentkunskaps bok. Kanske inte det roligaste man kan göra en tisdags eftermiddag när man slutat tidigt och allt, men med tanke på provet vi har imorn så tyckte jag det passade ganska bra att försöka plugga in alla dom miljontals sidor vi ska kunna. Fin färg på boken är det i alla fall, hihi! :3 Även fast man blir alldeles vimmelkantig av alla vitaminer och mineralämnen, och knappt vet vad som är upp och ner på boken, så är den faktiskt fin!
Hoppas min hemkunskapslärare läser det här nu så att hon ser hur duktig jag varit, hoho... :3

Haha, närå, men nu är jag klar med pluggandet för idag! Ska kolla runt lite mer på detta hära som kallas Internet och sen ska jag antingen nörda Sims eller redigera bilder. Har inte bestämt mig än, haha... Men sen ska jag i alla fall titta på Grey's såklart, precis som alla andra dagar klockan fem på eftermiddagen!

Nej men ni får ha det så bra så länge, hejs! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback