En färgglad första oktober

2011-10-01 | 20:17:57







Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

En liten minibildbomb från idag. Det har varit sjukt härligt ljus hela dagen, och grymt varmt! Man kan nästan inte tro att det redan är oktober... Det var ju massor av dimma imorse också, som gjorde att det blev massor med fina droppar överallt. Fina droppar i hela gräset + ärligt ljus + stor bländare = underbar bokeh! ♥
Har några fler bilder, så om ni vill se dom får ni kommentera! :)

Nu ska jag fortsätta att äta på mitt godis och titta på tv, haha. :)
Vi hörs!

Mathilda

sv; det är bara ett problem det det ;D jag är för lat för att orka redigera dom xD



Hur har ni det?

Hoppas vi kan ses snart

Mattis <3

2011-10-02 @ 10:33:59
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback