Bilder från min bok

2011-10-02 | 16:41:46



Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Bara för att jag älskar min "Fantastic beasts & where to find them" som jag fick hem häromdagen. ♥
Den är så rolig när det är som att Ron, Harry och Hermione har kluddat i den. :3 Det blir liksom så mysigt på något sätt, haha! 
Funderar på om jag ska sätta upp en hylla där jag kan ställa alla Harry Potter böcker och sånt, men mina väggar är liksom typ redan fulla, haha... Får kanske ta och rensa ur alla böcker från ett plan i min bokhylla, så att det blir en egen Harry Potter våning, haha. :] 
Aja, får helt enkelt se hur jag gör!

Ja, det var väl bara det jag hade att säga just nu, så vi ses! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback