Ansiktshalvor

2011-10-21 | 22:00:46




Vääääärsta bloggtorkan här, I'm so sorry! :( Bloggtorka = bottennapp i statistiken. Men ska försöka bättra mig och hitta tillbaka till bloggar flytet, haha! ;)

I alla fall: bilderna ni ser ovanför är det jag har roat mig med ikväll! Fick ett mejl från farfar där han skrev och frågade om jag inte kunde prova att sammanfoga samma ansiktshalvor på en bild. Förstår ni vad jag menar? Att man liksom har två högerhalvor eller två vänsterhalvor. Det är ju sjukt så knäpp man skulle se ut om ansiktet var exakt symetriskt!

Ni ska bara veta hur mycket jag skrattat åt dom här bilderna! Kramp i magen liksom, hahah! Har ännu värre och roligare bilder än dom här, men vet inte om jag vågar ladda upp dom, med tanke på att personerna på bilderna nog skulle slå ihjäl mig om jag visade dom för hela internet, haha! Så ni får klara er med dom ni ser ovanför! :)

Nu är jag faktiskt jättetrött, och har inget annat för mig, så kan lika gärna gå och lägga mig i min stora, mjuka säng istället, haha! :]
Godnatt med er!

Alice G

ERKÄNN, MUPPEN JAG SÅG MEST NORMAL UT :3

2011-10-21 @ 22:14:41
URL: http://myfaackinglife.blogg.se/
Felicia

http://feliceamaria.blogg.se/2010/august/maxi-taxi.html#comment hhihihi!!!

2011-10-22 @ 00:34:22
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Sandra

Hur "fixade" du ihop två högerhalvor eller två vänsterhalvor?
Redigeringsprogram?
:D

Svar: Fixade det i Photoshop :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-06 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback