Fem höstbilder

2011-11-05 | 16:40:03




Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har ni några nyredigerade bilder från den 29 oktober. Kan nog vara några av dom sista höstbilderna det här året, med tanke på att fler och fler träd börjar tappa alla sina löv och det blir för det meta gråa och nakna grenar kvar. Inte kul. Inte kul alls. Man blir så depp när allt bara är så grått och trist. Sjukt att det vi fortfarande har blommor kvar på tomten, haha! Men ja, så när alla löven försvunnit tycker jag snön faktiskt kan få komma, så att det i alla fall blir lite ljusare ute. :)

I alla fall... Var ju och körde laserdome idag! Jag och Fanny ägde ut Kajsa och Maja, haha! :D Pirayan och Lejonet! ♥ Fett kul var det, lika kul som förra gången. :) Efteråt käkade vi på Mc, och jag är fortfarande proppmätt, haha! Och snart blir det att trycka i sig massor med popcorn i biosalongen Cosmos. Blir nog mys det! :)

Ni får ha det så bra så länge, så kanske jag skriver nåt om bion sen när vi kommer hem! :)
Hejs!

Ewelina Jungmarker

herregud vilken talang!

2011-11-05 @ 23:12:08
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback