When no one else would

2011-03-17 | 19:32:31

Min finaste! ♥

Jahapp, hej på er!
Finns egentligen inte så mycket att berätta, men har väl varit i skolan idag som vanligt. Torsdagar är ganska soft, förutom att vi slutar 15:20... Så det va bara skynda sig hem och trycka i sig några mackor innan träningen. Och den va riktigt kul faktiskt! :) Fast det blåste typ aaaap mycket!
Och så fick vi veta att laget kaaanske, ska åka till Åtvidaberg och kolla på Linköping-Arsenal i Championsleague på onsdag!! :D
Fast bara kanske. Men ett kanske är ju varken ett ja eller ett nej, så vem vet? :D Får väl hoppas på det bästa helt enkelt! ;)

Och sen ville jag bara säga att Grey´s Anatomy hade säsongspremiär igår, för er som missat det. Och det va sjukt bra! Massor med kärlek på det! ♥

Sist men inte minst måste jag bara säga att Geena är världens största bacon! D: , Fast becon är ju rätt så gott, hehe... :3
PUUUUSS!
geena

nä vad gulligt min lilla pig! :DD

2011-03-19 @ 10:18:04
URL: http://geenastaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback