So I stick to what i prefer

2011-03-07 | 19:17:37

För ovanlighetens skull så får ni en egopic från imorse, hihi... :3 , Busigt, jag vet! (a)

Haha, närå, men HEJ! Måndag idag, och tillbaka till skolan.
JAG.PALLAR.INTE.PLUGGET.
Meeeeeeen skolplikt är det ju här i Sverige, så vad ska man göra?
Fick i alla fall hem ett brev idag där det stod att dom ska blanda om klasserna tills 8:an.
Hur nice? Inte speciellt faktiskt...
Kul lixom när man precis har lärt känna den nya klassen nu i 7:an, och så får vi ytterligare en ny klass i 8:an. Gud vad skolorna ska hålla på hela tiden... -.-
Och sen har dom ju skaffat nåt nytt på Nyhem, så som profiler. Men det finns typ ingen som verkar kul... I sånna fall är det väll Hälso- eller Bildprofilen som är någorlunda okej, men aaah, jag vet inte vad jag ska välja...
Men aja, det ordnar sig väl.

Var i stallet hos Max förut en stund också. Har inte vart där på en vecka nu, så det va kul att träffa honom. :) <3
Ska antagligen börja rida islandshästarna ute i Låttra en gång i veckan också. :) Kul dä!

Men nog snackat om detta nu, ska fortsätta plugga lite till NO provet vi har imorn. 
Och så är det bad på idrotten den här och nästa vecka. Inte så jättekul nej...

Men aah, soooo long med er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback