Tionde mars

2011-03-10 | 19:33:31

För att det snart är vår! ♥

Kom hem från Backavallen för inte så längesen. Fotbollsträning ute i regnet och blåsten... Inte så jättetrevligt med ett helt hav i skorna efteråt, men bara man fick tag i en flytväst så klarade man sig!
HAHA, närå, men man överlevde... ;3

Annars så har det varit en lång dag idag... Fick tillbaka NO proven idag, och ett VG ska man nog vara nöjd med, hehe. :) Sen på idrotten hade vi bad... Inte så jättekul, eller jo, lite då... :3
Men joooobbigt, särskilt att gå fram och till baka mellan Nyhem och Duve... Ska ta cykeln nästa gång, bara så ni vet, haha! ;)
Och sen hann jag inte göra nåt annat än att slänga i mig två mackor innan det va träning som gällde.

Blev lite glad helt plötsligt, för jag kom på att det är fredag imorn! :D , Och efter fredag kommer lördag, och då är det cup i Norrköping som gäller! :D
Nice dä!

Men aah, nu ska jag gå på toa, haha, håller på att kissa på mig! D:
HAHA, kanske lite oversize information! (a) , (HAHAH, Belli... xD <3)
But yeees, bye med er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback