The hard part of a decision

2011-03-19 | 17:12:00

Bild från idag.

Tjenahopp!
Låg uppdatering idag, men har haft fullt upp förstår ni. ;)
Först på morgonen var jag och provade dom nya overallerna som vi ska ha i DFK. Hittade en som passade bra som jag också beställde. :)
Sen åkte jag direkt vidare till stallet och var där en stund. Max var i hagen, så träffade honom inte så mycket förutom när jag var ute och fotade. Blev helt kassa bilder, haha! Fett svårt att fota när det är snö och sol, för det blir helt cp ljus, haha! Så bilden ovanför fick ni bara för att Max är sötast! ♥ 

Och på tal om stallet och allt det hära, så kanske jag måste sluta som skötare... Vill egentligen inte erkänna det för mig själv, för det gör alldeles för ont att tänka på att behöva lämna Max, men jag har inte tid att vara i stallet. Hinner lixom bara vara där på måndagar, för sen när serien i fotboll drar igång kommer vi ju ha en eller två matcher per vecka, och dom flesta ligger ju på helgerna, och det är ju då jag annars brukar ha tid. Och så har jag knappt nån "ledig" dag, är uppbokad ungefär 6 dagar i veckan, så om man känner för att typ åka iväg och hitta på nåt nån dag, så går ju inte det. Och åh, att det ska vara så gymt svårt!
Även fast jag inte tror att Max bryr sig särskilt mycket, men jag kommer knappt klara mig utan honom! ♥ Han är lixom den första och ända häst kag någonsin älskat på riktigt, och han betyder nåt oerhört! Visst, man kan ju alltid komma och hälsa på, men det blir ju inte samma sak...
Åh, jag vet inte hur jag ska göra! :(
HANNA

du kanske kan ha skötardag(ar) inom parantes, eller va det nu heter, så du inte måste åka ut om du inte kan :)

2011-03-19 @ 17:44:19
alicia

esse, prata med linn om att du inte har tid. kolla med henne om du bara kan ha en skötardag, det går säkert, det tror jag! :D <3

2011-03-19 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback