Oh la la

2011-03-11 | 18:41:08

Min böjda, kinesiska tvilling! :)

Fredag idag, alltid lika skönt! Härligt att man kunde inviga vårjackan idag också, även fast det va lite i det kyligaste laget kanske, eftersom det blåste rätt mycket, hehe... 
Men i vilket fall som helst så har det inte hänt nåt speciellt idag. Ganska tråkig dag egentligen, men sånna måste man väl också ha ibland? ;)
Imorn är det i alla fall upp tidigt som gäller, för klockan 8 är det samling på Backavallen. Cup i Norrköping är det nämnligen som gäller, och gud vad taggad jag är! :D
Kommer bli as roligt! Vi va på den cupen förra året också, så man känner ju igen sig lite i alla fall. :)
Så aah, det är bara att peppa massor! :D

Och Geena fick va med på bild där uppe också, bara för att hon joinar mig i bilen imorn, hehe... :3


Men nu är det middag som gäller, och senare fredagsmys framför Let's Dance, såklart! 8D
Så vi höres! :)
geena

snygg bild asså! ;o <3 hahahah

2011-03-11 @ 19:53:00
URL: http://geenastaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback