Normalt fotbolls lag! ...fast nää...

2011-03-20 | 19:45:42

Bild från idag.
Har gjort en ny sån här text till bilderna också, igen, hehe! :3


Som jag skrev i förra inlägget; GRYMT HÄRLIG VÄDER IDAG! ♥ we loooove it like thiiiis much!
Så eftersom jag inte hade nåt annat för mig denna förmiddag så tog jag mig ut på altanen för att fota lite. Ett av dom många resultaten ser ni här ovanför! 8)
Och bara för att min apa kommer från Thailand och heter Algott! :3

Sen så red jag med Alice, Annelie och Helen. Jag red Hjalmur, och han va jättepigg, haha! Men det va roligt, och grymt kul att rida i snön. Särskilt när solen skiner och det är runt +6°, hihi. :3
Så det betyder ju att all den här snön snart är borta igen då!

Sen så när jag kom hem så käkade jag lite och åkte sen vidare till Järven hallen. Träningen va rätt soft, men jobbig ändå. Vi va bara 8 st, och fan vad kul vi hade, HAHAHA! ♥ Körde massa match och sånt, och sen i slutet när vi va så trötta, så körde vi en omgång basket, haha!
Eller aah, man kanske inte kan kalla det basket direkt, haha, snarare nånting i stil med rugby/basket/handboll/fotboll/brottning, HAHAHA! Gud va vi skratta, så grymt roligt! xD ♥

Så ja, nu är jag helt slut, men ska i alla fall försöka hålla mig vaken så att jag kan se det sista avsnittet av Solsidan. Vet inte om det bara var för säsongen eller föralltid?! :o , Hoppas på det första alternativet i alla fall, hehe... :3

Seee yah later aligator!
Lilly "awesome" Bohm

Fett söt bil jue, du är grym på att fota esme! ♥

2011-03-21 @ 21:30:38
Jag igen ;)

Bild*

2011-03-21 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback