Månday

2011-03-21 | 19:40:53

Min söta hund som är såhäääär farlig och grymt tuff bara för att han har en leksak som egentligen är till för småhundar, haha. :3

Tjenis!
Vanlig skoldag idag. Slutade 14:20, ganska skönt sådär. :)
Tog en liten promis med sjukligt tuffa hunden på bilden, som förövrigt är den goaste på jorden! ♥
Åkte ut till stallet ett tag. Stog och ryktade Max i över en timme, och han var hur go och mysig som helst! Älskar den hästen asså! ♥ , Och efter hur han var idag så gör blir det ju inte lättare om man ska bestämma sig för att sluta som skötare eller inte... Jobbigt svårt är det... :/


Finaste! ♥

Men i vilket fall som helst så blev det hemmagjorda hamburgare med pommes till middag. Mycket gott det! :)

Och så ville jag bara berätta att det ska bli grymt kul på onsdag!! :D För då rullar vi från DFK iväg till Åtvidaberg för att titta på damernas Champions League match mellan Linköping-Arsenal! Riktigt kul ska det bli, och vi får hoppas på mycket bilder därifrån också! :)
Synd bara att det inte är så många från 97/98 som ska med... :/ Bara 5 stycken än så länge, vad jag har hört?
Men aja, kommer nog bli kul i vilket fall! :)
Så aah, dit längtar vi! :D

Och så måste jag bara få säga att ni är riktigt tråkiga! Fler en ungefär 40 unika besökare varje dag, (ska väl inte skryta, hehe...) och knappt en ända kommentar? :o
Vad vill ni att jag ska skriva om så att det blir värt att kommentera? :) , För jag kan inte ändra på nåt om jag inte vet vad jag ska ändra på, right? ;)
Felicia

sv: vad gullig du är esmeralda haha :) och jag måste säga att din hund är grymt ball ;) <3

2011-03-21 @ 20:07:41
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
HANNA

din hund är söt esse! :)

Btw, Sally har en sån leksak ;) <3

2011-03-21 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback