Lindö FF Cup

2011-03-12 | 19:30:20

Dagens bronsmedalj.

Ja, vad ska man säga? Gud vilken dag det har varit! Grymt kul, en av dom roligaste cuperna vi har varit på! :)
Men det va nog mest för att vi hade som himla flyt! Asså ni skulle ha sett, vi bara ägde och vann matcherna med typ 3-0, 4-0, 5-1 och sånt! Sjukt skönt att känna att vi verkligen kan!
Hade bara två avbytare idag också, så man fick ju mycket speltid och man lärde sig varandra och sånt, och det va nog bra tror jag! :)
Sen i semifinalen mot Smedby så stod det 1-0 till dom ända tills det va 2 minuter kvar, då Linnea trycker in ett mål till oss! :D
Sen blev det ju lika och straffar av det hela... Satte min, men det räckte ju inte hela vägen, så där förlorade vi... :/ Grymt surt, men en förlust på straffar räknas ju nästan inte? ^^
Direkt efter den matchen var det match om bronset, och där vann vi ju med 2-0, så det va skönt! :)
Men ändå, ska jag vara ärlig så tycker jag vi förtjänade att gå till final, för så jäkla bra va vi faktiskt! :D
Och för er som ville veta, så gjorde jag 2 mål + straffen då, hehe... :)


Det är ju lite kul också när man hör föräldrar och spelare från andra lag som lixom snackar om oss. Ibland hörde man fol som sa, "Jamen dom där Värmbol, dom ska man alta sig för, dom bara öser in mål!"
Gud vilken känsla asså, att få höra från andra att man är bra... :3

Så aah, det va grymt roligt att spela och det va en grymt rolig dag! Alla i Värmbol va grymma, och jaa, vi kämpade som jag vet inte vad! <3

Men usch, nu blev detta värsta inlägget ju! Ska avsluta här och ta mig en skål godis o sätta mig framför Melodifestivalen. :)

HEJ MED ER! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback