I was born to be with you in space and time

2011-03-18 | 19:34:12



Inga kvalitéts bilder precis, men min hund är ju för söt! ♥

Älskar honom på bilderna såhääääär mycket! Världens underbaraste, bara man ser honom med sina bruna ögon och svansen som går i 190 jämt och ständigt så blir man så sjukt glad!
Och han älskar verkligen snön, haha, jämföt med oss andra. Ni ska bara se hur sjukt söt han är när han hoppar omkring och dyker ner i varenda snöhög han ser!
Asså åh, älskade hund! ♥

Förövrigt så har jag spenderat fredagen i Nyhemshallen tillsammans med Maja och Fanny. Kollade på basket, P98 mot F97, och inte för att vara taskig mot tjejerna, men killarna utklassade dom, hehe... :3
Har nyss tryckt i mig lite tacos, och ska väl snart joina soffan och chipsskålen eller nåt. :)
ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback