Dumma mig

2011-03-03 | 16:44:38


Kollade på den här filmen idag, haha! Älskar animerad film, särskilt när dom är så här roliga så passar dom perfekt till min dåliga humor, haha! Älskar dom är små gula söta sakerna, så himla gulliga. :3
Så ja, den va väl ganska bra och så, haha! 8D

Annars så känns det mycket bätte i magen nu, för er som ville veta. ;) Ska ändå till doktorn imorn runt 8:00 för att kolla om jag är laktosintollerant eller nåt sånt... Kunde inte va med på träningen idag heller... :/ Riktigt surt dä, särskilt när det är så fint väder ute, och då får man ju alltid massor med extra energi, haha! ;)
Felicia

sv; filter-> render-> lens flare sen får du testa dig lite fram :)

2011-03-03 @ 19:42:20
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback