Day 15 – Your dreams

2011-03-03 | 15:15:57
Som jag svarar på nästan alla sånna här "Day"-saker; jag har nog väldigt många drömmar faktiskt, haha. Både mindre drömmar som att jag ska bli frisk i min mage till lite störra drömmar, som att t.ex åka till Brasilien.

Men en av mina största drömmar, är att bli fotbollsproffs.



Det kanske låter tönting och så, men det bryr jag mig inte om. Dom flesta som frågar "Vad ska du bli när du blir stor?" brukar få svaret "Jag ska bli fotbollsproffs.", och då brukar folk skratta eller lixom "Ahaaaa du..." , som att dom inte tror mig. Men jo, jag ska bli fotbollsproffs!

Ska börja på fotbolls gymnasium, spela i Värmbols A-lag, sen byta till Linköping FC och landslaget, och sen vidare till USA. Där tjänar man massor med pengar, som jag har nytta av sen när jag blir gammal och inte orkar spela längre. :3
Tänk lixom att få hålla på med det man som man tycker är bäst i världen, och lixom leva på det!
Dessa planer kanske låter lite för stora och så eller vad man ska säga, och det kanske dom är.
Men fotbollsproffs, det ska jag bli! :)
julia

det är bra att ha stora drömmar... och man ska strunta i vad andra tycker om ens drömmar , det dom inte vet är att om man tror på sig själv , kan man gå hur långt som helst !

go for it ! :)



/ julia

2011-03-08 @ 16:34:05
URL: http://iaambaatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback