Converse All Star

2011-03-04 | 12:57:18




Numera är jag ägare till dom här underbara skorna! Fick dom av mamma idag, istället för dom jag fick när jag fyllde år, som gick sönder. TACK MAMMA! :D
Helt vanliga vita Converse, och mycket fina är dom! :3 ♥ , Dom och mina nya chinos kommer nog bli ganska bra kompisar tror jag, haha! (a)
Nu fattas det bara ett par gröna och låga, så har jag min lilla Converse familj. :3 Men röda och vita är ju inte så dumt det heller. ;)

Va förut i skolan för att hämta hem lite böcker och sånt, så jag inte ligger så mycket efter nu när jag har varit sjuk. Fick reda på att vi har NO prov på tisdag också, så det är väl bara sätta igång med plugget.
c u later! :)
sara [fotoblogg] - trettontretton

vill också köpa ett par vita nu! :)

2011-03-05 @ 15:42:32
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback