Apple flowers

2011-03-30 | 16:28:03
Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat nånting den senaste dagen, men jag får mindre och mindre tid till datorn nu mera. Har massor med läxor och prov som man måste plugga till + träningar och stallet, så datorn kommer lixom i typ fjärde hand, haha!
Så ni får stå ut med att det kanske ekar lite här på bloggen ibland. ;)

Finns väl inte så mycket mer att berätta just nu. Riktigt tråkigt inlägg, men så får det bli!

Och så måste jag fråga vad ni vill läsa om? :)
Vill ni att jag ska ladda upp fler bilder?
Fler "Dagens Outfit"?
Mer text? Mindre text?
Kanske lite Photoshop tips och sånna saker?

Vad vill ni?

Som sagt så har kommentarerna minskat, samtidigt som statistiken ligger på ungefär samma nivå. Så vad ska jag skriva om för att det ska bli värt att kommentera? :D

I vilket fall som helst, så avslutar jag inlägget med en bild från förra året, bara för att jag vill ha sommar! :)



pusspuss!
NATTIS

texten är helt perfekt, men helst lite mer dagens outfit!! :-)

& kanske lite fler bilder... :D

2011-03-30 @ 20:01:17
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback