08:31

2011-03-27 | 08:31:30

Bild från häromdagen.

Ja, vaknade tidigt idag också, men inte lika tidigt som igår, eftersom man ställde fram klockorna en timme  i går natt till sommartid! Det gillas mycket, för nu blir det bara ljusare och ljusare. :3 
Eller aah, det har ju vart ganska bra med ljust den här senaste veckan också, men i alla fall! :)

Ska ut och rida med Alice idag i det fina vädret! ;) Kanske tar med mig kameran, men bara kanske, :)
Får se om jag bloggar nånting när jag kommer hem, kanske inte hinner eftersom jag ska till Järven och träna. Först skulle vi ut på en jogging runda och sen köra MAQ-stavarna... Woho typ! Eller...? ;)
Men aja, lite slit måste man ta också! :)

Så ni får ha det så bra! :D
Mattis

sv; MITT ;D

2011-03-28 @ 15:39:39
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback