Visste ni...

2011-07-04 | 22:13:48
... att mjölken från flodhästar är rosa?
... att sköldpaddor kan andas genom rumpan?
... att en krokodil inte kan sticka ut tungan?
... att elefanter är det enda djuret som inte kan hoppa?
... att det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen?

... att flugor är döva?
... att kackerlackor kan leva i 9 dagar efter huvudet har skurits av?
... att en katts käkar inte kan röra sig i sidled?
... att om du håller en guldfisk i mörkret, så kommer den såsmåningom att bli vit?

HA-HA, det visste ni inte va? ;) Märks det att jag har typ världens roligaste måndagskväll här eller? Nämen så bra då, för det är precis vad jag har! :D Eller inte... Ska nog lägga mig och läsa kära HP, eftersom jag ändå bara sitter här och babblar om sköldpaddors rumpor och huvudlösa kackerlackor, haha!
Tjenis!
Bodypalace

cool bild

2011-07-06 @ 20:17:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback