Objektiv

2011-07-09 | 12:05:19
Sjukt sugen på det här objektivet asså! Canon Objektiv EF 50/1,8 II - skulle passa in jättebra i kameraväskan tycker jag. :] Är ju inte lite avundsjuk på Felicia, som nyss har skaffat sig ett, haha. (a) Det verkar riktigt bra, särskilt när man ska fota porträtt, som jag har blivit lite sugen på, hehe.. :) I det senaste nummret av Digital Photo som jag fick med mig hem för någon dag sen stog det 50 olika tips man kan använda sig av vid just porträtt fotografering, och då blev man ju typ överöst med insperation! Så ja, ett som här objektiv skulle jag mer en gärna vilja ha! :D
Är ju typ pank efter att jag köpte mobilen, men objektivet kostar bara 995:- på Scandinavian Photo, så det är väl bara att börja spara! :D

Idag annars så ska vi iväg till Valla för some birthday celebrations! Tar med kameran, så det blir nog ett antal bilder när vi kommer hem. :)

Vi hörs då!
Felicia

I love it ! :D ;)

2011-07-09 @ 15:34:11
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback