Tjugoett och trettioett

2011-07-01 | 21:32:06
59 unika besökare och 152 sidvisningar, typ tack eller nåt! :D
Det är säkert jättelite om man jämför med andra bloggare, men för mig är det fett med rekord, haha! Så tack alla läsare, eller vad man säger! :D



we♥it bilder

Blev ett snack med Tele2 förut angående min mobil som skulle kommit i början av den här veckan. Har suttit och längtat varje dag efter den, haha! Men så visade det sig att mammas nya abonemang som vi köpte med mobilen inte skulle börja gälla förän den 30 juni, alltså igår. Så dom har inte ens skickat den dumma mobilen än! Och jag som gått och väntat en hel vecka, haha! Men aja, så den kommer förhoppningsvis i början av nästa vecka. :) Vill ha den nuuuuu. ♥

Och för er som inte visste det, så är det en HTC Sensation jag har beställt. ;)

Ganska meningslöst inlägg, men tänkte om ni ville veta bara, haha. ;)
Sara

Esse , jag reklamerade din blogg för jag skrev om lägret och skrev att dom skulle checka bilder där om dom ville så det så... hihi tacka mig :DD

2011-07-01 @ 21:38:32
URL: http://ssarahjalmvall.blogg.se/
Cecilia Uhr

Hej Esmeralda,

vad roligt att du har valt att ringa med oss på Tele2. Leveranstiden på våra telefoner kan variera beroende på vilket sätt man har valt att teckna sitt abonnemang. Om du har några funderingar kring abonnemanget eller leveranstid får du gärna maila mig eller ringa in till vår kundservice på 0772-25 25 25. Om ditt nya abonnemang aktiverades den 30/6 så borde din nya HTC Sensation vara framme hos dig när som helst, hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar

Cecilia Uhr

Tele2

[email protected]

2011-07-04 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback