Released hair

2011-07-04 | 19:39:13

Den första och förmodligen den sista bilden ni ser på mig i utsläppt hår, haha!
Ingen vacker syn, men enjoy... eller nåt!

Dagen har varit... slö. Vädret är skit tråkigt, faktiskt. Skulle ha träffat Fanny idag, men hon mådde inge bra. Krya på dig din korv, du får inte va sjuk när ni åker till Turkischland ju. <3

I alla fall så har jag knappt gjort nånting idag. Har laddat hela dagen för att städa rummet, men har inte kommit någon vart. Men nu är det nog dags att ta sig i kragen och dra fram Mr. Vacuum Cleaner! Min beeesta kåmpis ever! Eller nåt sånt... Men med en härlig playlist med sköna låtar funkar allt, så vi hörs!
Emmy (whitesnowman)

ett bra beslut att dra fram din bästa kompis! det gjorde jag med, han måste ha gått upp i vikt eller nåt.. tung va han iaf.



SNYGG DU ÄR I UTSLÄPPT ESMEralda :D

2011-07-04 @ 19:57:46
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback