Pain

2011-07-08 | 10:28:14


Kan ju säga att jag inte känner mig lika glad som bilden kanske visar. Är typ sjuk... på sommarlovet. Fick sjukt ont i magen imorse, så det förstörde mina planer för dagen som var att cykla ner till Trolldal och hjälpa till med betessläppet i Jordvaltstorp + att fota alla hästarna... Men som sagt, det sket sig ju totalt. Sen så har ju min hals gjort ont i över en vecka, skit kul sommarlov då liksom. Bil jäveln är trasig också, så vi kan ju nästa inte åka iväg nånstans heller... Toppen!

Men aja, får väl försöka göra nåt bra av det hela istället. Blir väl en tråkig hemma dag idag igen, känner mig fortfarande yr efter mag attacken imorse, så kommer inte orka göra annat än att ligga här hemma och läsa eller nåt...
Men åh så kul!

Asså nej, nu kan jag inte hålla på såhär, fan vad jag klagar!
Ni får ha det så bra, hejs. :)
HANNA

svar: nej dom sprang inte mycket :)

2011-07-08 @ 20:13:37
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
felicia

hej sötnos :)

Kolla gärna min blogg för jag vill ha lite mer tittare :)

jätte fin blogg föresten !

Kram

2011-07-08 @ 21:43:06
URL: http://felliskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback