Kvällens mästerverk

2011-07-03 | 22:02:41

Fast jag vet inte riktigt om jag skulle våga kalla dom för mästerverk precis... Ja, ni ser ju själva så hemska dom ser ut, haha! Ja men gud, vissa blev helt snea, fattar ingenting? Sen så var det ju inte så bra att frostingen inte räckte till alla heller? Vad är det för skit liksom? Haha, så jag fick typ damp och hällde på massa olika strössel och godis och mini marshmallows på dom söta (läs: fula) små cupcakesen. ;)
Men dom blev i alla fall goda, och det är väl det som är huvudsaken? :D

Om ni också skulle bli sugna på att ställa er och baka så här framåt tio på kvällen, så hittar ni receptet här!

Det verkar som om dom har någon film på G där nere, så jag slår väl ner mig i soffan jag också!
Hejs!
HANNA

sv: haha, men jag var ju tvungen att köpa en ny ju :o xD

2011-07-04 @ 21:19:32
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
geena

dom såg gooooda ut!!! :D

2011-07-07 @ 18:49:27
URL: http://geenastaf.blogg.se/
N

Vart har du köpt minimarshmallowsen?! :'o

De finns ju ingenstans!!

2011-07-09 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback