Juli 16

2011-07-16 | 08:00:09

Väddö 2010

Känns som om det var jättelängesen vi var uppe i stugan, även fast det bara var ett år sen! Men nu ska vi i alla fall dit igen. :) Datorn åker snart ner i väskan tillsammans med alla andra saker som jag ska ha med mig; däribland kameran. För gud vad jag ska fota, haha! :D

Det tar ca. 3 timmar att åka dit... Wiho typ! Hehe, nej men man överlever. ;)

Kommer bli riktigt skönt att vara där ute; kunna gå ner och bada när man vill, sola massor, fota massor, gå långa promenader med Benson på dom fina fälten... Om det ni blir fint väder vill säga... Idag skulle det tydligen vara 17° uppe på Väddö, haha... Men det spricker nog upp när vi kommer dit! :D

Kommer hem på måndag nästa vecka om jag inte minns helt fel. Menjag har ju med mig datorn dit upp, så bloggen kommer inte vara helt tom i alla fall. :)

Nej men nu måste jag verkligen packa, hejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback