Islandshäst SM 2011, part II

2011-07-11 | 10:38:10







Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Några fler bilder från SM igår. Har många fler bilder, och dom kommer jag nog lägga upp både på facebook och på min Dayview. Men är det någon som vill se dom här på bloggen också så får ni skriva det i en kommentar. :)

Idag i alla fall så ser det inte ut att bli sådär jättefint väder. Har typ dragit på mig en förkylning också, så en dag som denna finns det ju nästan inget bättre än att sitta och redigera bilder, haha. ;) Så ja, det är väl det jag kommer syssla med idag.

Vi hörs!
alicia

grymt fina bilder! hästarna är galet fina ♥

2011-07-11 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback