In old, good days

2011-07-28 | 12:38:48









För inte så jättelängesen hittade jag en kartong med maaaaassor av gammla foton från när vi var små och sånt. Här ovanför är bara några utav alla bilder.
Haha, men ja, jag gillade att kladda ner mig själv med typ allt, okej?! Men vad, yogurten blir ju tusen gånger godare om man har den i ansiktet, eller hur? :]

Ja men annars då? Jo det är väl varit ganska glest med uppdatering här... Det tycker jag vi försöker ändra på! :)

Måste bara säga att vi typ dog på träningen igår! 29 grader varmt + en plan utan skugga + styrka och kondition hela träningen = dööööööda cheyer! Fy fa-an asså! Men jisses vad vi kommer springa ifrån allihopa på Forward Cup, haha! ;)

Finns väl inte så mycket mer att berätta just nu. Ska försöka komma igång med att redigera bilderna från Väddö snart. 
Aja, vi ses!
Nora

Hahah fyfan vad gullig!!

2011-07-29 @ 14:48:50
URL: http://noraamikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback