Hästar på bild

2011-07-31 | 19:59:15





Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Några av bilderna från igår. Min Max är ju helt klart finast i världen, dör lite när jag ser bilden ovanför dom här två sista. Min fina pojke. ♥

Fotade med Moln som vitbalans, eftersom det var mulet ute. Men märkte sen när jag såg bilderna i datorn att dom flesta typ blev... lite gula, haha. Har försökt redigera bort det så mycket som det går på vissa bilder, men aja, det får duga som det är. :)

Finns väl inte så mycket mer att säga just nu, så ha det bra!
Malin

Hej!

Vilka super fina bilder du tar!

Jag har precis fått hem en ny canon eos 600d och har lite problem med att det är alldeles suddigt när man ska ta bilder. Man ser inget i kameran. Vet du vad man ska göra för inställningar för att ändra detta? :) Jätte tacksam för svar. Kram malin

2011-08-16 @ 16:56:56
rebecca

Fina foton :) Iaf jag ska önska min en kamera i julklapp men vet inte vilken, den som du har verkar bra, tipsar du om den? Vad är bra och inte bra med den? :) kram

2011-11-13 @ 16:32:49
URL: http://rebeccaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback