Har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

2011-07-21 | 19:47:41







Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Som sagt så har det regnat hela dagen idag. Orkade inte vänta tills regnet dragit förbi, så jag tog med mig kameran och ett paraply och gick ut och fotade massa droppar. :) Det va lite svårt att hålla kameran stilla samtidigt som man försökt balansera paraplyet på huvudet/nacken, haha! Men några helt okej bilder blev det nog i alla fall. :)

Och med tanke på rubriken måste jag bara säga att jag älskar Håkan Hellströms texter. ♥ Själva låtarna i helhet har jag nästan aldrig tyckt om. Några är väl helt okej. Men texterna... Oj så fina! ♥
Just textraden i rubriken passar ju in på hur jag känner, kom in som ett skrumpet russin efter jag varit ute och fotat, haha. :)

Aja, allt för nu, hejs!
Erika

ojojoj, så sjukt fina bilder!

2011-07-22 @ 02:08:30
URL: http://edays.blogg.se/
Olivia

åååååh, underbara bilder!!

2011-07-23 @ 12:54:11
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback