Emilio

2011-07-14 | 16:51:15





Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD | EFS 18-55mm

Att man kan vara så söt utan att ens försöka, haha! Riktigt bra blir han på bild också. :) Tror nog att den första och den i färg är mina favoriter.
Vilken tycker ni blev bäst? :)

Men alltså... Jag vill verkligen ha ett 50mm objektiv! Och någon fin person att fota. Men man kan ju fota personer utan att ha ett 50mm objektiv också. Så är det någon som känner sig träffad så är det bara säga till, för jag fotar er mer än gärna, haha! :D

Fast jag har bestämt att vänta lite med 50mm objektivet. Ska nämnligen börja spara ihop pengar till lite annat. Som alla Harry Potter filmer och alla böckerna på engelska. Har dom flesta filmerna, men inte alla. Alla svenska böcker har jag också, så nu är det bara dom på engelska som fattas! Och kanske några på franska... Because franisch es moa favourite language! Eller nått i den stilen... Haha, fast no.

Men aaaaanyway, brorsan ber om stryk på Fifa nu, så jag ska inte låta honom vänta, mohhaha!
Püuuuuus!
elin

Jag tycker alla bilder var super fina på min fina kille :) men håller med om att den i färg är lite av en favorit!

2011-07-14 @ 22:16:34
isabelle :)

Jätte fina bilder ! :))<3

Du skulle kunna få fota mig om du vill alltså ^^ för jag skulle vilja ha lite fina bilder på mig xd <3

2011-07-20 @ 22:26:48
URL: http://isabellecambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback