Dag 19 – Min favorit film.

2011-07-30 | 18:30:01
Ojojoj, längesen jag gjorde den här Dag utmaningen, eller vad man ska kalla det, haha! Hoppar i alla fall över dag 17 och dag 18, som var "Vad jag åt idag" och "En bild på det jag senast köpte". Skiter i dom eftersom det inte är så jätteintressant att veta vad jag ätit, och om ni vill se vad jag köpte senast så är det bara klicka här, så kommer ni till inlägget jag skrev igår.
Aja, över till Dag 19 då...

Några av mina favorit filmer:



Egentligen har jag huuuur många favorit filmer som helst, men det här är fyra av dom allra bästa. ♥ Som jag skrivit förut, så älskar jag animerade filmer, särskilt dom från Pixar. Kommer nog aldrig växa ifrån tecknat, haha. :]

Älskar alla Harry Potter filmer, och kommer alltid att göra. ♥ Sherlock Holmes filmen är också sjukt bra, och nu ska det ju komma en tvåa också! :D
Och shit, kom på att jag inte sett den senaste Pirates filmen än! :o Disaster! Nej men har den kommit ut på dvd än? För i sånna gall är det ju bara att man hyr den, haha. :)
Och sist men inte minst; I rymden finns inga känslor. ♥ Asså gud, hur man man inte älska den filmen?

Men som sagt, det här är bara fyra av mina många favoriter. :)
Izabelle

Ja visst, det låter helt okej i huvudet, men sen när man hör den så låter den inte alls som man tror, och då vill man knappt prata mer haha xd Men jag tror att om man spelar in på typ en mobil, så blir inte ljudet riktigt rättvisst med hur man låter i verkligheten. Men herregud, rösten kan man ju inte göra något åt det är något man får leva med varesen man vill eller inte haha xd <3

2011-07-30 @ 20:41:18
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback