Dag 15 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

2011-07-09 | 13:34:45
Hmm... Svårt det här. Finns nog ganska många som jag skulle vilja prova på att vara. En person skulle väl vara typ Lotta Schelin eller nåt. Skulle va grymt att vara henne för en dag, för att se hur det är att vara fotbollsproffs och köra VM och massa sånt. :)


Google bild.

Sen så skulle det faktiskt vara kul att se hur det skulle vara att va kille för en dag, haha! När jag var liten så ville jag till och med vara kille (pinsamt!), och min högsta önskan var att få en skateboard. Jag brukade ha hip hop-fest med mina gossedjur, haha. :3
Så för en gångs skull skulle det faktiskt vara kul att byta liv med nån kille. Exakt vem vet jag inte, men aja. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback