My soul

2011-01-30 | 15:35:41
Hej på er... , (tänk den meningen med lite Judit och Judit reklam-feeling, så blir det en grymt härlig hälsning!)

Sitter med datorn i knät framför tv:n och kollar på handboll! Sverige-Spanien i bronsmatch, och i halvtid som det är nu, står det 11-11. Men gud vilken vacker handboll Sverige kör just nu! Sjöstrand är grym i mål just nu asså, och jag tror fan att vi tar det här! :D

Men i vilket fall som helst, så var ju Sjöö's här och åt igår kväll, och det va ju nice! :) HAHA, det va kul när vi nördade Galen Panna! 8D

Och idag har det varit jättefint väder! :3 , Så fotade lite söta fåglar, som äntligen har hittat hit till våran tomt. :) Bilderna ligger fortfarande i kameran, så dom får ni se nån annan gång!

Sen efter handbolls matchen ska jag iväg till Tempo och köpa lite ingredienser till mina blivande Nutella Cupcakes! :3

Och bara för att förgylla inlägget lite, så får ni en bild på mig och min finaste. <3

Max, jag älskar dig! ♥

Foto; Nellie Stenroos
nellie ♥

stolt fotograf!



ha-ha, ne sk!

2011-01-30 @ 16:47:10
URL: http://nelliestenroos.blogg.se/
alicia

sjukt fin bild!! ♥

det märks att du verkligen älskar honom, ni passar så himla bra ihop, det syns verkligen! ni är som ett par, haha :D <3

2011-01-30 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback