Candyman

2011-01-02 | 19:40:26
Dagen har spenderats med ett par härliga brudar vid namn Ebba, Alicia, Laia, Izo och Becca!
Mycket trevligt det, och ännu trevligare var det ju att åka pulka med dessa sköningar också, haha! <3 Fan vad vi garvade, riktigt roligt var det! Längesen jag garvade såhär mycket tror jag faktiskt, haha. ;)
Sen drog vi hem till Ebba och spelade nåt spel som va veldans kul det också, haha! 
Så jaa, dagen har varit great! :) <3

Just nu sitter jag här och redigerar massa bilder från Indien, samtidigt som jag moffar massa Indiskt godis som vi tog med oss hem. Jag måste säga det, att om det är nånting Indien är bra på, så är det på att göra godis! Grymt gott asså, haha! <3 , Och så himla billigt! :o , En godisbit kostade ungefär 1 rupee = 15 svenska ören! Så man kan ju inte säga annat än att vi köpte med oss massa hem, haha! 8D

Mina favoriter <3

Fast mina absoluta favoriter kom tyvärr inte med på bild, eftersom dom redan är uppätna... :(
hehehe... :3

Och sen vet jag att ni är grymt avundsjuk på min underbart smexxiga Svampbob-påse som jag fick på flyget hem från Indien! :'D


Erkänn att du också skulle villja ha en? ;3
haha... (a)

Men jaa, nog med detta babbel nu, måste faktiskt fortsätta med Indien-bilderna, om dom ska bli klara nån gång. Tänkte ladda upp en ny serie med bilder sen, om jag hinner. :)
Chao så länge!
Felicia

Låter toppen (Y) :D när kan du? :) <3

2011-01-02 @ 19:42:11
URL: http://feliceamaria.blogg.se/
HANNA

åh vad gott! ;D

har du tips på thailändskt godis? (a)

2011-01-04 @ 01:11:33
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback