Uppe med tuppen

2011-01-08 | 08:26:37
Klockan är i skrivande stund 08:18, och här sitter jag och ska snart gå ner och äta frukost.
Tidig morgon idag, för idag bär det av till stallet! :D , Hoppas Max mår lite bättre i alla fall, lilla bubben... <3
Och sen hoppas vi såklart på lika fint väder som vi hade igår, så att man kan få med sig några fina bilder hem! :D
Har inte hunnit fota några vinter-bilder på hästarna i år, (beacuse of Indien och sånt), så det skulle ju vara lite roligt! :)
Men det är nog ingen brådska, snön lär ju inte försvinna på ett tag, haha... Men hästarna blir så söta och fluffiga på vintern, och det är så roligt att fota dom när dom hoppar omkring och busar i snön, haha! :d

Två bilder från förra året;

Tekila

Max, <3

Hoppas på att få lite finare i år, hehe... :b

Kanske inte blir nåt mer bloggande för min del förän imorgon, eftersom att jag ska till Fanny och sova där efter stallet! :) <3
Men vi får väl se hur der blir.. :)
sooo looong!
HANNA

"Hoppas Max mår lite bättre i alla fall, lilla bubben... <3"

Vad är det med max? :o



lägg ut bilder sen, på winnie också :D om du tar några på henne altså... x)<3

2011-01-08 @ 09:44:41
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback