The Sims 3

2011-01-07 | 17:56:36
Och jag bjuder på den sista bilden, haha!

Dom här fem The Sims 3 spelen kom hem till oss idag! :D , Jag och brorsan köpte dom tillsammans, så nu håller datorn på att tugga förfullt här, jobbar hårt med alla installationer, haha. ;3
Som ni kanske ser, så är det två stycken prylpaket; Lyx & Design och Gasen i botten. Sen tre stycken spel, eller vad man ska säga; Drömjobb, Kvällsnöjen och Destination Världen. Allt detta, för endast 500 kr! :o , Vanligtvis brukar ju en sån här kosta typ 300, så än så länge är jag nöjd, haha! ;)
Joel Fransson

Hejsan Esmeralda jag undrar ifall jag skulle kunna spara en av dom där sims bilderna som du laddat ifall det är Okej? :) du har en jättefin blogg och du har fantastiska bilder

kära hälsnningar
/ Joel ^^

Svar: Jag lånar tyvärr inte ut mina bilder, men vad roligt att du tycker om bloggen och bilderna! :)
Esmeralda Edenberg

2013-04-16 @ 09:19:17
URL: http://Facebok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback