sexton:sexton

2011-01-11 | 16:17:02

Där har ni dagens stall-outfit, haha, som består av fleece, tjocktröja och min underbara Värmbols mössa! ;) För som ni kanske förstår, så ska jag ut till stallet en sväng! :)
Blir nog inte så länge där ute, mår inte så jättebra, så måste hem och krya på mig lite sen! ^^

By the way så kanske jag måste sluta rida... :/ , Eller ja, förmodligen så blir det så... För i februari ska vi börja träna tre dagar i veckan, och sen i sommar lägger vi till en match varje helg också, så det kommer inte finnas så mycket tid över till stallet... :/
Kanske blir det så att jag bara är skötare, om man får vill säga. Jag har för mig nånstans i bakhuvudet att man inte får vara skötare om man inte rider, men jag kan ju alltid fråga och hoppas att jag får. :)
Annars... måste jag tyvärr sluta på Trolldal... :( , Kommer ju inte sakna själva Trolldal så mycket, men kommer sakna min älsklings Max! ♥



Men... det är fortfarande ingenting som är säkert! ;)
HANNA

jag ska kanske också sluta rida :/

2011-01-12 @ 03:54:15
URL: http://hannahale.blogg.se/
Mathilda

Varför?

2011-01-13 @ 17:35:01
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback