Packard Bell

2011-01-06 | 13:23:04
Ville bara säga att jag har en ny dator, och att jag är lite små kär i den sådär... :3

Men goddagens på er! Sitter här vid min nya, fina dator vid namn Packard Bell och surfar runt lite på internet... :3 , Det är världens snöstorm ute, haha, härligt det ska bli att gå ut med hunden i det här vädret... 8)
Hade egentligen tänkt åka till stallet idag för att kolla på Trettondagshoppningen, men eftersom mamma och Emrick har bilen till Norrköping, och dom kommer hem senare än jag trodde, så blir det nog inget med det.. :/ , Synd, för jag hade ju velat fota lite, haha! (a) Men det får bli en annan gång! :)

Ska nog redigera lite bilder från Inden nu, spännande med en ny dator och allt, haha... ;d
Felicia

Hade inte du photoshop 7.0 förut ? i sånna fall, HJÄLP MIG! :O

2011-01-06 @ 15:35:36
URL: http://feliceamaria.blogg.se/
HANNA

esme, kan itne du va med på nån hopptävling nån gång? :D

2011-01-07 @ 04:15:34
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback